Pages

12 Ocak 2014 Pazar

NYC - In A New York Color Minute Quick Dry Nailpolish | Çabuk Kuruyan Oje

Merhaba. Geçtiğimiz gün Watsons'da NYC'den iki adet oje aldım. Belirli sebeplerden dolayı hoşuma gittiği için sizinle paylaşmak istedim.




Gördüğünüz gibi ojeler pastel renklerde, birisi bebek mavisi (?), diğeri turkuaz gibi bir renk.


Numara ve isimleri, 325 - Raindrop ve 320 - Blue Sky.

Bu ojeleri sevdim! Genel olarak NYC ürünlerinden hoşlanıyorum zaten. Ürün 1 dakika içinde kurumayı vaad ediyor ve bunu gerçekleştiriyor. Yine de 1 dakikadan hemen sonra tırnaklarınız başka şeylerle temas ederse bozulabiliyor. Bazı ojelerde olduğu gibi iki kat sürmeye gerek yok, yeterli miktarda aldığınızda sadece bir kat rengi yeterince veriyor. Ama rengi iyice almak istiyorsanız iki kat sürebilirsiniz tabi ki. 


Pastel renkli ojeleri çok severim, bu ikisini de favorilerim arasına ekledim. Siz NYC ojelerini denediniz mi? Görüşleriniz neler? Ve siz de benim gibi pastel renklerde ojelere bayılıyor musunuz? *-* Yorumlarınızı bekliyorum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder