Pages

12 Temmuz 2015 Pazar

The Balm Overshadow | No Money, No Honey

Nikkietutorials dediğinizi duyar gibiyim? Evet! Onun favorisi olan bu pigmenti bakalım ben nasıl buldum?



Overshadow'lar isminden anlaşılacağı üzere göz makyajımızı tamamladıktan sonra üzerine ışıltılı bir dokunuş katmak için tasarlanmış. Fakat ürün bundan çok daha fazlası. Bu pigmenti fazlasıyla metalik görünümlü bir far, yanak üzerine, göz pınarlarına ve dudağın üst kısmına aydınlatıcı olarak kullanabiliyoruz. Ben şahsen en çok göz pınarlarımı aydınlatmak için seviyorum, makyajda en sevdiğim hilelerden biri olan bu işlemi çok sık yaptığım için sürekli ışıltılı ve açık renkli bir far ihtiyacı duyuyorum. Açıkçası en parlak görüntüyü bu pigmentle yakalıyorum diğer farlara nazaran. Yanak üzerine aydınlatıcı olarak kullandığımda ise oldukça abartılı fakat çok güzel bir görüntüyle karşılaşıyorum :') Günlük hayat için fazla olabilir, özel günlerdeyse fotoğraflarda ve gerçekte sizi muhteşem göstereceğine emin olabilirsiniz. Nikkietutorials'ın pigmenti mat olan fondotenlerine karıştırıp daha glowy, ıslak bir bitiş elde ettiğine de şahit olmuştum, ben denemedim ama aklınızda bulunsun diye söylüyorum :)


Pigmentin pigmentasyonunun ne kadar yüksek olduğuna değinmeme gerek yok heralde? Adı üstünde pigment ve the Balm'dan bahsediyoruz! Görüntüyü daha da ekstrem hale getirmek için ıslak da kullanma imkanı var. Rengine gelecek olursak en doğru tanımlama "soğuk altın" olur. Mary Lou-Manizer'a sahipseniz onun daha yoğun hali olarak düşünebilirsiniz No Money No Honey Overshadow'u.

Alttaki swatch ıslak.

Paketleme her zamanki The Balm tatlılığında, retro bir tasarıma sahip.

Tekrar alır mıydım? Tabi ki! Fakat hiç biteceğini düşünmüyorum :) Ben Gratis'ten indirimde almıştım, fiyatını fazlasıyla hak ettiğini düşünüyorum. Siz the Balm pigmentlerini denediniz mi? En sevdiğiniz ton hangisi? Yorumlara bırakırsanız çok mutlu olurum! xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder