Pages

11 Temmuz 2015 Cumartesi

Rimmel Stay Matte Powder / Pudra

Merhaba! Dillerden düşmeyen, hemen hemen herkes tarafından beğenilen ve Rimmel London markasının en çok ilgi gören ürünlerinden olan Stay Matte Powder hakkında konuşmaya ne dersiniz?

Bu pudra yabancı ve Türk blogger/vlogger tarafından high-end markaların pudralarına göre çok daha kaliteli olarak nitelendiriliyor. Benim birkaç sene önce aldığım Avon pudram (eski olduğu için ismi silinmiş) bitmek üzereydi, ben de Rimmel London'ın çoğu ürününü beğenen biri olarak bu pudraya şans vermek istedim.





İlk olarak ambalajdan bahsedelim.. Çok kötü! :/ Pudra dediğimiz şeye gün içinde fazlasıyla ihtiyaç duyuyoruz, çantamızdan eksik olmuyor! Fakat bu pudrayı çantanıza atarsanız eve geldiğinizde bütün çantaya dağılmış olma ihtimali yüksek. Ambalaj dayanıksız, bazı bloglarda düşürüldüğünde pudranın tamamen kırıldığını bile okudum. Yakın arkadaşlarımdan birisi bu pudraya sahip ve hep çantasında bulundurur, gün içinde mutlaka yeniler makyajını Stay Matte ile. Kapak dayanıklı olmadığı için kırılmış, üzerini bantlamış o da. Böyle şeyler olabiliyor dayanıksız ambalajda ne yazık ki..




Gelelim ürünün kalitesine.. Ben de beğenenler arasındayım! Yüzde doğal duruyor, bazı pudralar gibi maske etkisi yaratmıyor. Kalıcılık fena değil, ben karma cilde sahip olan birisiyim ve T bölgem kısa sürede yağlanıyor. Yaklaşık 4 saat dayanmakla beraber ürünü tekrar uygulama ihtiyacı duydum. Kapatıcılık pek yok, zaten fondoten ve kapatıcıdan sonra kullanılacağından ben pudrada kapatıcılığa gerek duymuyorum. Hafif mi? Evet hafif, fakat göz altıma sürecek kadar hafif değil bence. Bendeki rengi en koyusu (Mac'te NC20-25'im) çünkü mağazada diğer bütün renkler çok açık gözükmüştü. Pigmentasyonu fazla olmadığı için bundan etkilenmiyorum, yine de göz altıma süreceğim pudranın aydınlatıcı etkisi olabilmesi için daha açık bir renkte olmasını tercih ederim. 

Sonuç olarak "holy grail" dememekle beraber fiyatına göre kaliteli olduğunu düşündüğüm bir ürün. Tekrar alır mıyım? Hayır, çünkü piyasada denemek istediğim farklı pudralar bulunuyor :)

Siz bu ürüne sahip misiniz? Bitince tekrar alır mıydınız? Yorumları bekliyorum.. xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder