Pages

21 Ocak 2014 Salı

Maybelline New York | Diamond Glow Far - 02 Coral Drama

Merhaba! Bugün size uzun süredir kullandığım bir ürünü tanıtmak istiyorum. Maybelline New York'un Diamond Glow farları, bendeki 02 Coral Drama. Toprak tonlarından oluşan bu simli/ışıltılı 4'lü fara birlikte göz atalım :)



Ürünün pigmentasyonunu oldukça başarılı buldum, tabiki altına baz uygulamak gerek hepsinde olduğu gibi.. Yanında küçük sünger bir far fırçası veriliyor ama sünger olanları sevmediğim için ben kullanmıyorum. 

Diamond Glow farların en mükemmel yanı benim için suyla karıştırılıp uygulanabilmesi! Pigmentasyonu ve kalıcılığı artırırken ortaya göz alıcı, metalik bir görünüş ortaya çıkıyor. 

En açık rengi ben genelde göz pınarıma ve kaşlarımın altına sürüyorum, sadece bu dörtlü paletteki renkleri kullanarak göz makyajınızı yapmak istiyorsanız açık kahve, ışıltılı bir smokey eye elde edebilirsiniz. Turuncumsu rengi bütün göz kapağınıza, pembeyi geçiş rengi olarak kullanın. Kahverengiyi ise görüntüye derinlik katmak için göz kapağının dışına doğru ve eyeliner gibi gözünüzün hemen üstüne sürün. İşte harika Coral Drama gözü! :)

Swatch fotoğrafları böyle:



Flash açıkken:



Burada ise suyla karıştırınca ortaya çıkan sonuç:


Gördüğünüz gibi suyla sürülünce renkler çok daha iyi belli oluyor. :)

Ürünün fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 20 TL civarındaydı.. Tavsiye ediyor muyum? Evet!

Maybelline New York ürünlerini seviyor musunuz? Diamond Glow dörtlü farları denediyseniz ne düşünüyorsunuz? :)

XOXO!




2 yorum:

  1. renkler çok güzel. de benim gibi uygulayamayan ne yapsın:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pratik yaptıkça daha iyi sonuçlar alırsınız, denemeye devam edin :) göz pınarı ve kapağına açık renkleri, crease dediğimiz çukur bölgesine de daha koyu renkleri uygulayınca tamamdır ;)

      Sil