Pages

22 Ocak 2014 Çarşamba

Down Under Natural's | Onarıcı Saç Bakım Serumu

Bitirmek üzere olduğum bu ürünle ilgili pek olumlu yorumlar yapamayacağım ne yazık ki. Serumu saçlarıma ısıyla şekil vermek zorunda kaldığımda koruması için almıştım çünkü üzerinde Yumuşaklık & Parlaklık, Isıya Karşı Koruma diyor. Yani böyle bir vaad var, fakat gerçekleşmeyen bir vaad..

Ben bu serumu saçlarımı havluyla kurutup hafif nemli bıraktıktan sonra bir pompa uyguluyordum, aldığım yerdeki çalışanın tavsiyesi üzerine fakat yeterli gelmemeye başladı. İki pompa uyguladığımda parlaklık veriyor evet, ama aynı zamanda iddia edilen elektriklenmeyi önleme gerçekleşmiyor, saçlarım hala kabarık ve tel tel gözüküyor. Ben de bir an önce bitirmeye çalıştım, 6-7 ayda bitirebildim, her yıkamadan sonra uygulamadan. 



Sonuç olarak ortalama bir ürün, benim saçlarım fazla sorunlu olduğundan benim için yeterli gelmedi. Tekrar almayı düşünmüyorum.

Down Under Natural's markası hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu serumu deneyen var mı?


Yorumunuzu bekliyorum. :)
xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder