Pages

12 Şubat 2014 Çarşamba

NYC Smooch Proof 16H Lipstain - Champagne Stain

Merhaba! NYC ucuz fiyatı ve gayet kaliteli ve iş gören ürünleriyle sevdiğim bir marka. Bu rengi görünce ihtiyacım olmadığı halde aldım ve oldukça hoşuma giden bu üründen size bahsetmek istiyorum.

Hello! NYC is a brand that I really like with its cheap and quite good products. When I saw the colour, I bought this even though I didn't need it, now I want to review this product for you.


Ürünün üzerinde 16 saat kalıcı olduğu yazıyor, hiçbir dudak ürününün bu kadar uzun kaldığına inanmıyorum. Çünkü yemek yiyoruz, su içiyoruz ve eninde sonunda o renk gidiyor.. Lipstain'ler daha fazla kalıcılık iddia eden ürünler. NYC'nin Smooch Proof 16H Lipstain'i de kalıcığıyla gözüme giren bir ürün oldu. Lipstain olduğu için nemlendirme gibi bir beklentim yoktu, gerekirse bir balm'la uygulayarak dudaklarımı nemlendirebilirim. 

It says on the product that it stays on for 16 hours, but I personally don't believe that's true for any lip product. Because we eat, drink and eventually the colour fades away. But still, lipstains are products with more longevity and I liked NYC's Smooch Proof 16H Lipstain cause of that. It's a lipstain so I didn't really had any expectations about mousturizing, if I have to I can do that with a lip balm anyway. 

Bu stainin ucu diğer markaların lipstain uçlarından daha farklı, aplikatör kısmı oldukça ince. Bence bu iyi bir özellik çünkü ürünü kontrol etmeyi kolaylaştırıyor. Uç kısım başta biraz sertti, birkaç kullanımdan sonra yumuşadı ve ''yamuldu'' :D Ama aplikatör hala sivri ve önce dudaklarımın kenarlarını bununla çizip içini dolduruyorum. Güzel durduğunu düşünüyorum :)

This one has a different applicator from the other brands, it's very fine. I think that's a good thing cause it makes the product easier to control. It was pretty hard & after a while, it started to get softer. But it's still fine! Firstly I draw a line on my lips then I fill them in. I'd like think it looks pretty :P

I didn't have much time to take a picture of it on my lips so I took this one from neonchipmunkmakeup.blogspot.com, cause it was the closest appearence I had on my lips.
Dudaklarımda fotoğrafını çekmeye vaktim olmadı, bu nedenle gördüğünüz fotoğrafı neonchipmunkmakeup.blogspot.com'dan aldım çünkü bende duruşu hemen hemen böyleydi.

Tek olumsuz özellik ise -tam olarak olumsuz özellik diyemeyiz çünkü mağaza ışıklarının kurbanı oldum-, ürünün rengi beklediğimden koyu çıktı. Mağazada çok tatlı bir pembe görmüştüm ama eve gelip uyguladığımda kırmızıya çalan bir koyu pembeydi, yine de hoşuma gitti bu renk. Bu nedenle yakınmıyorum ^.^

The only bad thing I can say about it is -not really a bad thing actually- cause I couldn't tell how light the colour was, I was expecting a softer pink but I turned out to be a dark pink colour. But I still like it, so I'm not complaining :)

Denemeye değer bir ürün, almanızı tavsiye ederim. Tekrar alırım diyeceğim ama biteceğini düşünmüyorum :) Görüşlerinizi bekliyorum.

It's worth a shot. I would say Imma buy it again but I don't think I'm gonna run out of the product any time soon!
Please comment down what you think!

xoxo

2 yorum:

  1. Bu lipstain tarzı ürünler bildiğim kadarıyla çok çabuk kuruma yapıyor ve koca ürün çöpe gidiyor bu yüzden hiç elimin gitmediği ürünler ama aklımda kalmadı değil :) Umarım sende ki kurumaz güle güle kullanırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? Bunu alalı 1 ay civarı oldu, henüz kurumadi ve kurumaz umarım :(

      Sil