Pages

28 Şubat 2014 Cuma

İlham Perisi #3 | İlkbahar Makyajı

Merhaba! İlkbahara geldik sayılır, güzel havalar çok yakınımızda.. Peki ilkbaharda nasıl makyaj yapmalı? Bu yazımda size benim tavsiyelerimden bahsedip, ilham almanız için bir dolu resim göstereceğim! :) 



Bence kış ve sonbaharda bu sene büyük trend olan bordo rujları azaltmanın vakti geldi sayılır. İlkbahar makyajı deyince aklıma gelen görüntü Victoria's Secret meleklerinin klasik makyajına oldukça yakın. Bu zamanlarda benim tavsiyem, makyajın daha doğal olması. Hava ısındığına göre bronz, aydınlık bir yüzle işe başlayabiliriz :) Gözlerde altın, şeftali, pembe tonlarında simli farlar size uyanık ve daha doğal bir görüntü verecektir. Simli dedim çünkü mat farlar yılın bu dönemi için fazla ölü gözükebilir. Dudaklarda parlak pembeler yada daha doğal durabilecek şeftali tonları tercih edilebilir :) Yüzünüzün öne çıkmasını istediğiniz bölgelerine aydınlatıcı sürmeyi unutmayın!

Şimdi resimlere bir göz atalım ;)















 



Ve ilham perisinin sonuna geldik.. :) Umarım sizin de benim gibi fotoğrafları görünce içiniz açılmış ve siz de bol bol ilham almışsınızdır :) Yorumlarınızı bekliyorum! Öpücükler.

1 yorum:

  1. yalın ve hafif pariltili makyajlardan yanayım:) bloğunuzu GFC ve bloglovinden takipledim, geri takiplerseniz sevinirim {tabi ki bloğumu beğenirseniz :)}
    http://fashionsbit.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil