Pages

15 Şubat 2014 Cumartesi

I Love... Strawberries & Milkshake Hand Cream / El Kremi

Merhaba! Geçen sene aldığım ve sürekli farklı kremler kullandığım için hala bitmeyen bu harika kokulu kremden bahsetmek istiyorum sizlere. :)

Hello! I'd like to talk about this amazing scented hand cream that I got last year which I still didn't run out of - cause I always like to change up my lotions & hand creams. :)


Watsons'da denk gelip "Ne kadar tatlı gözüküyor!" diye düşünmeyen yoktur sanıyorum :) I Love.. ürünlerinin hepsi çok tatlı paketlere sahip, muhteşem ve kalıcı kokularla. 

I don't think there's anyone out there that doesn't think the packaging is adorable! All of the I Love.. products have super cute packaging and wonderful scent with very long longevity.

Üzerinde kendisiyle ilgili sevimli yazılar var. :) 

It has something sweet to say about itself on it :P



Bu el kremi Strawberries & Milkshake aromalı. Adından da anlaşılacağı üzere çilekli milkshake kokuyor! Kokusu çok yoğun ve kalıcı. Kremin kalın bir yapısı var fakat ağır değil, zira bana oldukça hafif geldi. Çabuk emiliyor ve nemlendiriciliği orta, benim için yeterli.


This one has Strawberries & Milkshake aroma and it smells amazing! It's really strong and longevity is awesome. The cream is pretty thick but it doesn't feel heavy on the skin. It absorves really quickly and moisturizes my skin just enough for me.




I love.. serisinin diğer ürünlerini mutlaka denemeyi düşünüyorum, sizlere de tavsiye ederim. Aşırı kuru cildiniz varsa nemlendirici olarak yeterli olmayabilir, yine de genel olarak kullanması eğlenceli bir ürün!

I would love to all of the other I love.. products & I recommend them for y'all. I don't think it will be enough for you if you have reaaally dry skin but overall it's a very fun product to have!

XOXO

1 yorum:

  1. ben de bayılıyorum I Love serisine kokusunu çok ağır bulanlar var ama bence kalıcı olması çok güzel bittikçe alıyorum :)

    YanıtlaSil