Pages

13 Ocak 2014 Pazartesi

Küçük Watsons Alışverişi + Ekstra | Little Watsons Haul + Extra

Herkese selam! Pazartesi sendromunu üzerimden atıp müziğimi açtım, bu yazıyı yazıyorum :)
Dün Watsons'a gittim ve ihtiyacım olan birkaç şeyi satın aldım. Ayrıca şu sıralar çoğu giyim mağazasında indirim var, yaşadığınız yerdeki mağazalara göz atmanızı öneririm ;) 


NYC Sun 2 Sun Bronzing Powder / Bronzer | 719A Terracotta Tan : Sol tarafta gördüğünüz koyu rengin pigmentasyonu oldukça iyi, kırmızı alt tonlu bir ürün. Ben uyguladığımda sarı-kahveden çok koyu pembemsi bir kahve elde ettim. Sağ taraftaki rengin pigmentasyonu diğeri kadar iyi değil fakat highlighter olarak kullanabilirim diye düşünüyorum. Bu kısmın renkten çok simi ortaya çıkarılmış, hoş bir parlaklık için bronzer uyguladığım bölgenin yukarısına doğru kullanabilirim.

Pastel Kisses Lip Balm with Shea Butter | 40 Nar : Harika kokuyor! Nemlendirici olarak yeterli, fakat mükemmel değil. Rengi almak için biraz fazla sürmeniz gerekiyor. Balm'u uygulamak için ürünün üst kısmında bir fırça var, beğendim. 


 - Watsons Round Puffs Pamuk & Rimmel London Salon Pro ojeyi birlikte aldım, pamuğun yanında oje hediyeydi. Ojenin numarası 312 Ultra Violet, henüz denemedim.


EKSTRA | Pull & Bear Kolye: Statement piece olarak çok abartılı olmayan, günlük hayatta da takabileceğim bir kolye istiyordum altın renklerinde ve bunu buldum! Ortasındaki aslan figürü birkaç sezondur benim de çok hoşuma giden bir trend. Gömleğin yakasının altına veya kazak üstüne güzel duracak gibi :)




Yorumlarınızı bekliyorum. 
XOXO


2 yorum:

  1. Merhaba ^_^

    Aldıklarını güle güle kullan :)

    Bloğuna izleme eklentisi koyarsan seni takip edebilirim.

    Hayırlı olsun bloğun ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Çok teşekkür ederim :)
      Hala keşfediyorum neler yapmam gerektiğini/yapabileceğimi :D sanırım ekledim izleme eklentisini :) & tekrar teşekkürler! *-*

      Sil